Geleceğin başpehlivanlarının mindere çıktığı bu önemli organizasyona, Tokat Valisi Abdullah Köklü de katılarak genç sporcuları yalnız bırakmadı. Müsabakaları yakından takip eden Vali Köklü, organizasyon sonrasında genç güreşçilerle bir araya gelerek onlarla yakından ilgilendi.

"Azim, Disiplin ve Mücadele Ruhunu Tebrik Ediyorum"
Genç sporcularla gerçekleştirdiği buluşmada sıcak ve samimi açıklamalarda bulunan Vali Abdullah Köklü, Türk güreşinin geleceğinin emin ellerde olduğunu belirtti. Sporculara başarılar dileyen Köklü, şu ifadeleri kullandı: "Gösterdiğiniz azim, disiplin ve yüksek mücadele ruhundan dolayı her birinizi ayrı ayrı tebrik ediyorum. Bu müsabakaların ilimiz ve spor camiamız için hayırlara vesile olmasını temenni ediyor, her birinize spor hayatınızda başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı. Müsabakalar, dereceye giren sporcuların belirlenmesi ve çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi. Gençlerin karakucak güreşlerine gösterdiği yoğun ilgi, Tokat'ta ata sporunun yaşatılması adına büyük takdir topladı.




