'Belediyecilikte Tokat Yüzyılı Başlıyor' sloganıyla yola çıkan Eroğlu, dün akşam mesai arkadaşları ile bir araya geldi. Eroğlu 'Biz büyük bir aileyiz' dedi.
Eroğlu, "Tokat Belediyemizde görev yapan değerli mesai arkadaşlarımızla gönül gönüle bir aradayız, birlikteyiz. Tokat'ın önde gelen en büyük ikinci kurumu olan Tokat Belediyemizde hep birlikte şehrimize hizmet etmekten, görev yapmaktan onurluyuz, gururluyuz. İnşallah hep birlikte yeni bir destana imza atacağız. Bu güzel programda bizleri yalnız bırakmayan, her daim yan yana yol yürüdüğümüz değerli mesai arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ederim" mesajını paylaştı.

Başkan Yazıcıoğlu: "Tarihi Sokaklarımızda Şehrin Kültürel Hafızasını Canlandırıyoruz"
Başkan Yazıcıoğlu: "Tarihi Sokaklarımızda Şehrin Kültürel Hafızasını Canlandırıyoruz"
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Hüsamettin Akçay Kelkit Gazetesi (Özel)