Reşadiye İlçesi Kelkit İlköğretim Okulu’nda müdür olarak görev yaptı. 43 yıllık eğitim öğretim hayatına emekli olarak son veren Müdür Aydemir’e okulunda eğitim gören öğrenciler  sürpriz yaptı. Koridor ve merdiven boyunca sıralanan öğrenciler müdürleri Aydemir’i alkışlarla uğurladı. Duygu dolu anların yaşandığı vedalaşma cep telefonu kamerası ile kaydedildi. Görüntülerde bazı öğrencilerin Okul Müdürü Ahmet Aydemir’e sarıldığı görüldü

Üç Şehir Arası MİT Dolandırıcılığı; Tokat'a Geldiler, Sivas'ta Yakalandılar
Üç Şehir Arası MİT Dolandırıcılığı; Tokat'a Geldiler, Sivas'ta Yakalandılar
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Hüsamettin Akçay Kelkit Gazetesi (Özel)