Başkan Karagöl sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yeni güzergâh ile ilgili çalışmaların belli aşamaya geldiğini ifade ederek “Yeni Hastane yolunda çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Duble yolu, alternatif güzergahı, altyapısı ve modern aydınlatmaları ile hastane yolumuz modern bir görünüme kavuşuyor. Hastanemizin ulaşım ağını geliştirip çok daha güvenli hale getiriyor, projemizi en kısa sürede tamamlamak için var gücümüzle çalışmayı sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaymakam Dr. Remzi Demir’den Muhtar Arıcı’ya Taziye Ziyareti
Kaymakam Dr. Remzi Demir’den Muhtar Arıcı’ya Taziye Ziyareti
İçeriği Görüntüle

a2f073be-2fcd-4e69-934a-aa2ba2f81befb27445a5-e00c-411b-89a7-93876438f4a1