AK Parti Erbaa İlçe Teşkilatı, mübarek ayın bereketini vatandaşlarla paylaşmak amacıyla anlamlı bir programa imza attı. AK Parti Erbaa İlçe Başkanı Süleyman Selçuk Barsbay, İlçe Başkan Yardımcıları, Gençlik Kolları Başkanı Furkan Altuntaş ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Cuma namazı çıkışında Erbaalı vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu.

Erbaa İlçe Müftülüğü’nden Şube Müdürü Şükrü Çınar’a Veda Programı
Erbaa İlçe Müftülüğü’nden Şube Müdürü Şükrü Çınar’a Veda Programı
İçeriği Görüntüle

"Birlik ve Beraberliğimiz Daim Olsun"

Birlik, beraberlik ve kardeşliğin simgesi olan Muharrem ayında aynı sofranın bereketini paylaşmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade eden AK Parti Erbaa İlçe Teşkilatı, etkinlik sonrası şu açıklamayı yaptı: "Muharrem ayının bereketini ve paylaşma ruhunu hemşehrilerimizle birlikte yaşadık. Birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin simgesi olan Muharrem ayında, aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Aşure ikramımıza katılan ve bizlerle bu bereketi paylaşan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Muharrem ayının ülkemize ve milletimize hayırlar getirmesini temenni ediyoruz" ifadelerini kullandı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği ve dualarla eşlik ettiği aşure ikramı, Erbaa'da birlik ve beraberlik rüzgarları estirdi.

bir veya daha fazla kişi, kalabalık ve yazı görseli olabilir

Fotoğraf açıklaması yok.

kalabalık ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

Kaynak: Bülten