Erbaa`da görev sürelerini tamamlayarak yeni tayin yerlerine uğurlanan yargı mensupları için düzenlenen etkinliğe, Erbaa’nın mülki ve idari erkânı yoğun katılım gösterdi.
Protokol Yargı Mensuplarını Yalnız Bırakmadı
Duygusal anların yaşandığı veda programına;
Erbaa Kaymakamı Dr. Remzi Demir,
Belediye Başkan Vekili Murat Özgür,
Erbaa Cumhuriyet Başsavcısı Cihat Pala,
Erbaa Adalet Komisyonu ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Kemal Dinç katıldı. Protokol üyeleri, ilçede adayeti tesis etmek adına özveriyle çalışan hakim ve savcılara emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti. Başarı Dilekleri İletildi Erbaa’da görev yaptıkları süre boyunca hukukun üstünlüğü için emek veren hakimlerimize, Cumhuriyet savcılarımıza ve adliye personelimize teşekkür ediyor; yeni görev yerlerinde ve meslek hayatlarının sonraki dönemlerinde başarılar diliyoruz.